Marketingschef hos Aarstiderne stopper

Den nu tidligere marketingschef har tidligere været landechef for Norden i selskabet Goodiebox.
Foto: PR / Aarstiderne
Foto: PR / Aarstiderne
af ASGER SKOVDAL JEPSEN

Måltidskasseselskabet Aarstidernes chef for marketing og e-handel, Stine Påskesen, har valgt at stoppe i sin stilling.

Det skriver hovedpersonen selv i et opslag på Linkedin.

I opslaget fortæller Stine Påskesen, at hun har besluttet at rykke teltpælene op og sammen med sin familie flytte til USA - nærmere bestemt byen Raleigh i den amerikanske delstart North Carolina, hvor hendes mand skal bygge en afdeling af it-virksomheden Egiss op.

Hvad fremtiden byder for Stine Påskesen, står på nuværende tidspunkt hen i det uvisse, skriver hun i opslaget:

”Lige nu og hér er det i hvert fald min tur til at trække stikket og snuppe en lille pause fra hamsterhjulet – og dét glæder jeg mig helt vildt til.”

I opslaget takker Stine Påskesen sine kolleger i Aarstiderne for ”at have skabt en helt fantastisk arbejdsplads”.

”Aarstiderne har virkelig fat i det helt rigtige, og fagligt kunne jeg ærligt talt ikke forestille mig et bedre sted at slå mine folder,” skriver hun i opdateringen.

Inden hun kom til Aarstiderne i maj 2021 var Stine Påskesen landechef for Norden i selskabet Goodiebox, der sælger bokse med makeup, hårpleje og parfume.

Dagligvarer og plantebøffer skal hjælpe Aarstiderne tilbage på sporet

Danskere har tillid til Fairtrade-mærke - men kan ikke finde det

Aarstiderne vil sætte ny standard – forbereder sig på fremtidens konkurrence

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også

Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

For abonnenter