Cloetta: Kravene til vores reaktionsevne er blevet større

NYTTIGE NEDTURE: I konfektureselskabet Cloetta har man svært ved at se ud over de udfordringer, der lige nu præger hverdagen. Ifølge adm. direktør har kriserne dog blotlagt et behov for at effektivisere og skabe en mere agil forretning.

Foto: PR/Cloetta

Udfordringerne har de seneste to år stået i kø for selskaber i den danske fødevarebranche - først med coronapandemien og nu med krigen i Ukraine og priser på himmelflugt.

Men med kriser følger også muligheder.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement