FødevareWatch

Plantecentre udvider med nyt restaurantkoncept

Mad skal være en del af besøget hos plantecentrene Plantorama. Plantekæden lancerer nu sit eget restaurantkoncept.

Foto: PR

Stauder, træer og så et godt måltid. Plantekæden Plantorama lancerer et nyt restaurantkoncept under navnet Restorama, der sammen med de indbyggede koncepter Espresso House og Hansens Isbar skal friste de besøgende.

"Vi vil gerne have vores gæster til i endnu højere grad at se Plantorama som et udflugtsmål. Den nye restaurant skal bidrage til, at det bliver en endnu bedre og mere komplet oplevelse for hele familien," siger adm. direktør Peter Vang Christensen i en pressemeddelelse.

Restorama-konceptet åbner i Hørsholm og Tilst, mens Plantorama har 11 flere lokationer herhjemme.

Målsætningen er at præsentere et rigtigt restaurantkoncept med råvarer af høj kvalitet og servicering ved bordene, hvilket skal adskille sig fra lignende koncepter, hedder det.

"Menuen vil altid være sammensat, så der er noget for enhver smag. Derudover er selve restaurantoplevelsen essentiel. Gæsterne skal ikke op og stå i kø som i et cafeteria, vi serverer og servicerer dem derimod ved bordene," siger Thomas Gjødsbøl, café- og restaurationskoordinator i Plantorama.

Sunset Boulevard vil opkøbe sjællandske restauranter

Jensens Bøfhus får igen tilført millioner fra ejerkredsen

"Et gennemført lorteår blev bare serveret med et "fuck you"": Optimismen kan ingen dog tage fra Madklubbens ejer

Mere fra FødevareWatch

Pernod Ricard køber online whiskykæmpe

The Whisky Exchange er onlineforhandler af knap 4000 forskellige skotske whisky-mærker i over 30 lande. Handlen skal give den franske koncern mere viden om markedet.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier