FødevareWatch

"Et gennemført lorteår blev bare serveret med et "fuck you"": Optimismen kan ingen dog tage fra Madklubbens ejer

For et år siden følte Anders Aagaard sig som en analog dinosaurus. Men coronakrisen har tvunget ham og restaurationsbranchen til at forny sig. "Corona har åbnet vores øjne for det digitale," siger Madklubbens ejer.

Foto: Gregers Tycho/ERH

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Carlsberg skruer på succesfuld strategi i storbyerne

Mens det aldrig blev nogen succes at rulle Carlsbergs største brands ud i millionbyer hele kloden rundt, har et udelukkende kinesisk fokus kastet guld af sig. I år nærmer bryggerikoncernen sig 40 byer, og strategien tilpasses så småt en ny fremtid.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier