FødevareWatch

Aarstiderne vil sætte sig på mere af hverdagen

Måltidskasser med aftensmad flankeres af nye tiltag, der skal gøre Aarstiderne til et bredere alternativ til onlinesupermarkederne. Yderligere tiltag er på vej efter et år, hvor antallet af solgte kasser steg med 20 pct.

Foto: PR / Aarstiderne

Markedet for salg af dagligvarer på nettet steg sidste år med mange procent, og ud af den samlede danske nethandel udgør det nu omkring 6 pct.

Sideløbende har salget af fødevarer på abonnement udvidet sig særdeles positivt, og et overslag på Dansk Erhvervs seneste e-handelsanalyse for 2020 viser, at markedet nærmer sig en værdi på 2 mia. kr.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Ny formand i nordjysk fiskekoncern

Fiskekoncernen Seafood Danmark fik i sommer ny koncernchef, og nu er der også kommet ny bestyrelsesformand i selskabet med de store vækstambitioner.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier