Aarstiderne vil sætte sig på mere af hverdagen

Måltidskasser med aftensmad flankeres af nye tiltag, der skal gøre Aarstiderne til et bredere alternativ til onlinesupermarkederne. Yderligere tiltag er på vej efter et år, hvor antallet af solgte kasser steg med 20 pct.
Foto: PR / Aarstiderne
Foto: PR / Aarstiderne

Markedet for salg af dagligvarer på nettet steg sidste år med mange procent, og ud af den samlede danske nethandel udgør det nu omkring 6 pct.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også