FødevareWatch

Nemlig.com mere end fordobler antallet af nye kunder

Den store aktivitet betyder, at omsætningen hos Nemlig.com er vokset med over 50 pct. i første halvår.

Nemlig.com har haft stor kundefremgang i første halvdel af 2020, hvor coronakrisen har fået flere til at handle online. | Foto: PR/Nemlig.com

Da coronaudbruddet for alvor ramte Danmark i marts, blev det pludselig ekstra populært at handle sine dagligvarer online.

Det kan man skrive under på hos onlinesupermarkedet Nemlig.com, der i årets første seks måneder har haft en markant kundefremgang.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Daloon klar til langt sejt træk på indtjeningen

Der er for første gang i flere år overskud i forårsrulleselskabet. Nu skal der fokus på at skabe mere værdi og erobre marked indenfor blandt andet foodservice, lyder meldingen fra Daloon-direktør.

Palsgaard får lov til at fyre med LPG

En række virksomheder har ansøgt Miljøstyrelsen om lov til at bruge andre energiformer i deres produktion. Styrelsen har nikket til ingrediensvirksomhedens Palsgaards ansøgning.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier