FødevareWatch

Britisk onlinekæmpe stormer frem under krisen

Som følge af coronakrisen er væksten accelereret hos et britiske onlinesupermarked, der regner med permanente ændrede indkøbsmønstre.

Flere forbrugere vil fortsætte med at handle på nettet, selv når krisen er ovre, vurderer onlinesupermarkedet Ocado. | Foto: PR

Flere forbrugere har under coronakrisen rykket deres indkøb online, og det mærker onlinesupermarkedet Ocado, der er den britiske pendant til danske Nemlig.com.

Hos Ocado er væksten ifølge et nyt regnskab accelereret i første halvår af 2020. Her overstiger omsætningen milliarden og vokser 27 pct. til 1,022 mia. britiske pund svarende til 8,4 mia. kr.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Pernod Ricard køber online whiskykæmpe

The Whisky Exchange er onlineforhandler af knap 4000 forskellige skotske whisky-mærker i over 30 lande. Handlen skal give den franske koncern mere viden om markedet.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier