Undersøgelse: Private label sætter sig på mere af markedet

I 14 af 19 europæiske lande, der er med i en ny, stor undersøgelse, vokser andelen af private label-varer fortsat.
Foto: KURT JOHANSEN/POLFOTO/ARKIV
Foto: KURT JOHANSEN/POLFOTO/ARKIV

Salget af private label-varer er vokset i takt med den øvrige dagligvarehandel under corona-krisen, men i de europæiske markeder får private label-varerne en stadig større andel af indkøbskurvene generelt.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også