FødevareWatch

Salling Group dropper sin største private label-serie til fordel for en ny

Detailkoncernen Salling Group satser på et nyt mærke, der skal erstatte koncernens største private label-serie. Konkurrenten Dagrofa opgraderer samtidig et af sine egne mærker.

Detailkoncernen Salling Groups nye serie er så småt ved at finde vej til butikkerne, her i en Føtex Food-butik i København. | Foto: Anine Holmelund Frandsen/Watch Medier

Dagligvarekoncernen Salling Group udfaser sit største private label-mærke, Vores, der bliver forhandlet i kæderne Føtex og Bilka. Mærket bliver i stedet erstattet af et nyt under navnet Salling, der allerede nu er begyndt at ligge ude i butikkerne.

Det oplyser topchef Per Bank til FødevareWatch.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Højere omkostninger rammer Danish Crown på indtjeningen i halvåret

Halvårsregnskabet for kødkoncernen viser fremgang på toplinjen, mens indtjeningen falder som følge af dyrere energi, transport og emballage. Salgsfokus er rettet på omstilling væk fra Kina og mere afsætning i Europa og markeder som USA og Japan. Fokus på flere plantebaserede produkter.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier