Schulstad vil blive bedre til at tjene penge på private label

En fjerdedel af Schulstads brødproduktion går under detailkædernes egne mærker. "Hvis kunden spørger om en kopi af vores mærkevare, siger vi nej," siger direktør.
Brødproducenten Schulstad, der omsatte for 920 mio. kr. i 2018, sælger både egne mærker og private label til detailhandlen. | Foto: PR/ Meny/Schulstad
Brødproducenten Schulstad, der omsatte for 920 mio. kr. i 2018, sælger både egne mærker og private label til detailhandlen. | Foto: PR/ Meny/Schulstad

Fra bagerierne i Pandrup, Viborg og Avedøre bager Schulstad brød til hele den danske detailhandel – både under egne mærker som Det Gode og Levebrød, men også under detailkædernes egne mærker som Dagrofas First Price, Coops X-tra og Rema 1000.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter