FødevareWatch

Netsupermarkeder tromler frem under krisen – men er bagud på gennemsigtighed

Mens den fysiske detailhandel vil begynde at oplyse leverandører bag deres egne mærker, mangler onlinehandlen helt basale informationer om sortimentet. Både Nemlig.com og Osuma vil oppe sig – Coop ser ikke nogen grund til ændringer.

Foto: PR/Nemlig.com

Under coronakrisen er internethandlen blevet fremhævet som fremtidens store vinder, og flere aktører har meldt om rekordmange ordrer. Men netsupermarkederne sakker bagud på særligt ét punkt.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier