Orklas salg af marmelade, saft og rødbeder er eksploderet

De seneste måneders mange hjemmearbejdsdage har betydet mere hygge og mere tid til bagning. Det sætter sig i tallene hos Orkla, hvor man har set salget af mærker som Beauvais, Fun og Den Gamle Fabrik stige med 10, 20 og 30 pct.

Da covid-19-pandemien en onsdag aften i midten af marts nåede bevidstheden hos de danske forbrugere, affødte det som bekendt en prompte hamstringsreaktion, som landets detail- og fødevarevirksomheder skulle bruge nogle travle arbejdsdage med at omstille sig i.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter