Danish Crowns nye webshop skal bane vej til detailhandlen

Slagterikoncernen Danish Crown tester skæve udskæringer på selskabets egen webshop, der sælger direkte til forbrugerne, for herefter at forsøge at trække succesfulde produkter ind i på hylderne i landets dagligvarebutikker.
Dorte Kærgaard Ruby har stået i spidsen for Danish Crowns premiumsegment - og dermed webshoppen Dyrbar - i de sidste to år. | Foto: PR/Danish Crown
Dorte Kærgaard Ruby har stået i spidsen for Danish Crowns premiumsegment - og dermed webshoppen Dyrbar - i de sidste to år. | Foto: PR/Danish Crown

Udskæringer som slipset, edderkoppen og tomahawk steaken er noget af det, forbrugerne har fattet interesse for på Danish Crown nye webshop, der går under navnet Dyrbar. Det er første gang i slagterikoncernens historie, at koncernen for alvor forsøger sig med salg direkte til forbrugeren.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter