FødevareWatch

Danish Crowns nye webshop skal bane vej til detailhandlen

Slagterikoncernen Danish Crown tester skæve udskæringer på selskabets egen webshop, der sælger direkte til forbrugerne, for herefter at forsøge at trække succesfulde produkter ind i på hylderne i landets dagligvarebutikker.

Dorte Kærgaard Ruby har stået i spidsen for Danish Crowns premiumsegment - og dermed webshoppen Dyrbar - i de sidste to år. Foto: PR/Danish Crown

Log ind for at læse artikler

Velkommen til FødevareWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv FødevareWatch i 14 dage.

Få et prøveabonnement her.

Ønsker du et prøveabonnement med flere adgange til dig og din arbejdsplads?

Læs mere om mulighederne og find kontaktoplysninger på vores salgsafdeling her.

Relaterede

Seneste nyt

Fødevarejob

Se flere

Se flere

Seneste nyt fra Watch Medier