FødevareWatch

Fødevarevirksomheder bliver overhalet indenom: Glipper store muligheder fra kunstig intelligens

Store muligheder inden for trendspotting bliver misset af en branche, der stadig holder fast i brandloyalitet. Grebet må slippes og erstattes med AI, lyder det fra chef i konsulenthuset Accenture. Detailhandlen er allerede langt foran på den front.

Fødevareindustrien kan med fordel hente inspiration hos modebranchens tilgang til trendspotting, mener Ola Lindström chef i rådgivningsfirmaet Accenture. Foto: Jens Henrik Daugaard / ERH / Ritzau Scanpix

Log ind for at læse artikler

Velkommen til FødevareWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv FødevareWatch i 14 dage.

Få et prøveabonnement her.

Ønsker du et prøveabonnement med flere adgange til dig og din arbejdsplads?

Læs mere om mulighederne og find kontaktoplysninger på vores salgsafdeling her.

Relaterede

Seneste nyt

Fødevarejob

Se flere

Se flere

Seneste nyt fra Watch Medier