FødevareWatch

Coop vil ride på sundhedsbølgen med kunstig intelligens

Inden året er omme, vil detailkoncernens kunder få effekten af kunstig intelligens at mærke, når de handler online. Det fortæller kommerciel direktør i onlineforretningen.

Foto: COOP/Henrik Frydkjær

Kunstig intelligens er ikke et nyt begreb i Coop. Tværtimod er det et koncept, koncernen længe har bejlet til.

Den overliggende Coop-koncern har både hardware- og softwarerobotter og "en hel del kunstig intelligens" – og nu skal sidstnævnte også sættes i spil i onlinebutikken Coop.dk Mad.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Daloon klar til langt sejt træk på indtjeningen

Der er for første gang i flere år overskud i forårsrulleselskabet. Nu skal der fokus på at skabe mere værdi og erobre marked indenfor blandt andet foodservice, lyder meldingen fra Daloon-direktør.

Palsgaard får lov til at fyre med LPG

En række virksomheder har ansøgt Miljøstyrelsen om lov til at bruge andre energiformer i deres produktion. Styrelsen har nikket til ingrediensvirksomhedens Palsgaards ansøgning.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier