Coop vil ride på sundhedsbølgen med kunstig intelligens

Inden året er omme, vil detailkoncernens kunder få effekten af kunstig intelligens at mærke, når de handler online. Det fortæller kommerciel direktør i onlineforretningen.
Foto: COOP/Henrik Frydkjær
Foto: COOP/Henrik Frydkjær

Kunstig intelligens er ikke et nyt begreb i Coop. Tværtimod er det et koncept, koncernen længe har bejlet til.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også