
Om ganske kort tid kan de 50 medarbejdere i snackselskabet Nordthy spise deres frokost i selskabets nye lokaler på 600 kvm, der udover kantine også indeholder nyt showroom. Udvidelsen kommer efter, at selskabet i foråret indviede et nyt lager på 2000 kvm.
De nye lokaler, der samlet har kostet 12-14 mio. kr., er blevet bygget for at imødekomme Nordthys hastige vækst. Tocifrede vækstrater har præget selskabet siden 2015, hvor Nordthy lancerede sit eget brand, som i dag udgør hele 70 pct. af forretningen, fortæller Søren Lukassen, der driver virksomheden med sin bror Lars Lukassen.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app