FødevareWatch

Nordjysk snackselskab skiftede strategi – siden er forretningen fordoblet

Familiefirmaet Nordthy, der især sælger snacks og søde sager, har haft tocifret vækst hvert år, siden virksomheden ændrede sin taktik for fire år siden. Sortimentet bliver konstant udvidet, og nu lancerer selskabet frostbrød for første gang.

Nordthy fra Østerild har bevæget sig fra sødt til salt med bl.a. nøddeblandinger for at imødekomme tidens trends. | Foto: PR/Nordthy

Hvad gør man, når ens forretning bliver spist op af forandringer? Man tilpasser sig. Igen og igen. Sådan har tilgangen været i snackselskabet Nordthy, der har eksisteret i 53 år og løbende har ændret sin forretning i takt med nye virkeligheder.

Nordthy ændrede senest spor ved at etablere sit eget brand under samme navn i 2015, og det har vist sig at være en god idé. Siden lanceringen har virksomheden vokset sig rekordstor med årlige vækstrater på 26-34 pct.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Sommertid på FødevareWatch

I de kommende fem uger udkommer FødevareWatch med ét dagligt nyhedsbrev, hvor vi løbende vil bringe nyheder fra branchen.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier