Ny chef i pressede Kohberg vil først tænke i ny strategi næste år

René Normann Christensen har som den syvende Kohberg-chef i løbet af otte år en klar målsætning om at vende flere år med underskud til overskud. Først når fundamentet i den eksisterende forretning er på plads, kan en ny strategi komme på tale.
René Normann Christensen, adm. direktør, Kohberg, siden 1. marts.
René Normann Christensen, adm. direktør, Kohberg, siden 1. marts.

Det er efterhånden syv måneder siden, at René Normann Christensen tiltrådte i jobbet som adm. direktør i den pressede brødkoncern Kohberg.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også