FødevareWatch

Randrusiansk take away-koncept vil ud i verden

Folkene bag take away-konceptet Fresh Habits har ikke nok i salget under de hjemlige østjyske faner. Det nye trekløver bag konceptet vil ud i verden og har i forretningsplanen gjort plads til international ekspansion.

Foto: Kenneth Lysbjerg Koustrup/ Ritzau Scanpix

De nye ejere bag forretningen Fresh Habits fra Randers har store ambitioner for deres take away-koncept, som efter at have eksisteret i Randers nu også udvider forretningen med en afdeling i Aarhus.

Det skriver Århus Stiftstidende.

"Fresh Habits er det bedste alternativ til al den junkfood, man ellers kan få rundt omkring, når det skal gå hurtigt. Det er pissesundt og rimelig billigt. Vi har blandt andet mange fitnessfolk og bodybuildere blandt vores kunder, fordi de kan gøre brug af vores kalorietæller på hjemmesiden. Og derfor giver det mening for os at søge hen, hvor de unge er," siger Haydar Fawaz.

Sammen med partneren Ali El Souki og Henrik Grønlund har de tre skrevet ind i forretningsplanen, at konceptet skal være tilgængeligt for kunderne i flere større skandinaviske byer inden for de næste fem år.

"Men uanset, hvor langt ud vi når med vores koncept, så vil forretningen i Randers altid være vores base. Det er dér, vi udvikler og afprøver nye sider af konceptet, inden vi fører det videre ud til de andre afdelinger," siger Henrik Grønlund til avisen.

Rekordstort overskud i dansk Just Eat-forretning

2100 medarbejdere spiller nøglerolle i Irma-strategi

Topchef stoppede pludseligt: Nu får Restaurant Flammen ny direktør

Han er chef for dansk take away-succes i Winnipeg

Relaterede

Seneste nyt

Fødevarejob

Se flere

Se flere

Seneste nyt fra Watch Medier