FødevareWatch

Investeringer i bæredygtighed og it koster på bunden hos stor frokostaktør

Omsætningen fortsætter med at stige hos Able, der tidligere hed Frokost.dk. Ifølge direktør og stifter er Able mere en tech-virksomhed end en cateringvirksomhed, og investeringer på den front koster på bundlinjen.

Foto: PR-foto: Frokost.dk

Det har heddet Frokost.dk siden 2005, men nu går cateringvirksomheden anderledes tider i møde, og det bliver under det nye navn Able.

Sammen med navneændringen skifter virksomheden fokus og investerer i flere nye områder. Det indebærer bl.a. mere fokus på bæredygtighed i måltiderne og en stærkere it-platform, som ikke har udviklet sig meget over de seneste år, lyder det fra ledelsen.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Barkoncern: Branchen er økonomisk underdrejet

I Rekom har man ovenpå onsdagens pressemøde og dertilhørende restriktioner svært ved at forstå, hvorfor det netop er nattelivsbranchen, der skal holde igen. "Det er ikke vores målgruppe - de 18 til 40 årige, der ligger højest i statistikkerne over smittede," siger koncernens politiske direktør.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier