Frokost.dk's udlandseventyr giver minus

Først skød konceptet skævt, men siden har direktøren for kantineleverandøren Frokost.dk fundet opskriften til indtoget på deres første marked i udlandet. Og nu mangler han så bare at overbevise de hollandske kunder om mulighederne.
Adm. direktør i Frokost.dk, Peter Dahm Frederiksen (th.), er fortrøstningsfuld, selvom første år i Holland giver minus. | Foto: PR-foto: Frokost.dk
Adm. direktør i Frokost.dk, Peter Dahm Frederiksen (th.), er fortrøstningsfuld, selvom første år i Holland giver minus. | Foto: PR-foto: Frokost.dk

Da direktøren for Frokost.dk sidste år tog sin taske under armen og rejste til Amsterdam, var det med en klar forventning om at kunne kopiere det danske koncept og drive det fra hele fra Danmark.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også