FødevareWatch

Internationalt måltidskasseselskab voksede 42 procent

Hellofresh, der leverer måltidskasser i 11 lande, har ikke sorte tal på bundlinjen, men i toppen så man i årets første kvartal salget stige med 42 pct., og antallet af brugere voksede med 32 pct.

Kokken og tv-manden Jamie Oliver har tidligere været med til at promovere for måltidskassekoncernen Hellofresh. | Foto: Hellofresh

I Hellofresh, der efterhånden betragtes som verdens største måltidskasseselskab, har man stadig svært ved at få væksten til at smitte af på bundlinjen.

I det netop offentliggjorte regnskab for første kvartal af 2019 fremgår det ifølge Financial Times, at underskuddet, ebitda, blev på 26,1 mio. euro, marginalt bedre end sidste års underskud på 27,1 mio. euro.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Social Foodies er gået i rekonstruktion

Iskæden med syv butikker er gået i rekonstruktion efter en stribe år med milliontab og negativ egenkapital. For nylig rejste kædens revisor betydelig tvivl om den fortsatte drift i regnskabet.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier