FødevareWatch

Coop efter måltidskassesats: "Vi er forbløffende hurtigt kommet op og blande os med de mere etablerede spillere"

Mens andre spillere i måltidskassemarkedet mærker, at væksten aftager, oplever Coop, at der fortsat er nok at tage af. Men nyudvikling er afgørende, hvis fremgangen skal fortsætte, fastslår direktør.

Foto: COOP/Henrik Frydkjær

Coop er en af mange spillere, der er begyndt at sælge måltidskasser, og dagligvarekæmpen oplever fortsat, at der er plads til at boltre sig på markedet.

"Det bliver ved med at vokse, og det vokser stadig mere, end vi havde regnet med til at begynde med. Det er vældig interessant," siger Morten Viktor, kommerciel direktør i Coop.dk Mad, der dækker hele Coops onlineforretning.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Gartner forventer bedre tilstande til foråret

Fynske Alfred Pedersen & Søn forventer, at de 30 afskedigede medarbejdere og mere normale el- og gaspriser vender tilbage til foråret. Prisen på tomater vil dog stige: "Detailhandlen virker mere nervøs, end vi gør," siger direktøren.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier