Anders Aagaard lægger ikke skjul på, at man i Madklubben har noteret sig, hvordan buffetkæder som Flammen og Dalle Valle har stor succes med at servere buffetmad for danskerne, når han i dagens udgave af Børsen skal fortælle om sit nye restaurantkoncept.
Madklubbens københavnske buffetrestaurant Food Club skal gøres til et landsdækkende kædekoncept, og her vil man i stedet for at have kød i alle afskygninger som sin besøgsmagnet tage afsæt i et fokus på grøntsager, salatbar og kødfri alternativer, siger han til avisen.
"Når man står foran en salatbar er det jo tit sådan, at så er det dåsemajs, oliven med de der røde dimser indeni, noget Thousand Island-dressing og noget baconknas på toppen. Så er det det, man sidder og hugger i sig, fordi man måske ikke helt kan finde ud af at kombinere tingene, så det smager skide godt. Det er der, vores kokke og erfaring kommer ind i billedet," siger Anders Aagaard.
Madklubben kaster sig over måltidskasser
Cofoco kaster penge efter kaffe-iværksættere
Madklubben-ejer ramte bunden flere gange før succesen kom