Det frembrusende handelsselskab Conaxess Trade får ny luft under vingerne med det senest indgåede partnerskab.
I november tegnede selskabet en aftale med Kavli i Sverige, og nu skal man ifølge en meddelelse også tage sig af den del af The Whole Companys brand-porteføljen, som skal have kurs mod foodservice-sektoren.
Det betyder, at det fra 1. april er Conaxess Trade, der har ansvaret for at sælge frugtstænger fra Castus, the fra Fredsted The og nødder og snacks fra Trope til kantiner, køkkener, cafeer og restauranter.
"Vi tror på, at samarbejdet kan sætte ekstra skub i salget af vores brands og øge vores markedsandele på foodservice – ligesom vi selv har formået at gøre med vores brands i retail," udtaler Kim Bøjer Jespersen, eksportdirektør i The Whole Company i meddelelsen.
Stort handelsselskab skifter ud i ledelsen
Conaxess Trade indgår partnerskab med Kavli i Sverige
Frembrusende handelsselskab overtager John West-aktiviteter i Danmark