FødevareWatch

Kohberg-formand: Der skal mere fokus på rentabiliteten

Mandag sætter den syvende direktør i løbet af kun otte år sig i stolen hos brødkoncernen Kohberg. Den nye direktør skal levere på nogle af de programpunkter, hvor Peder Christensens kompetencer ikke var helt så stærke, ifølge bestyrelsesformanden.

Foto: Orifarm

Peder Christensens dage som direktør i brødkoncernen tilhører efter to et halvt års arbejde nu historiebøgerne i Kohberg.

Manden, der kom til posten fra en position som produktionsdirektør i Kohberg, er af bestyrelsen og ejerne i Koff-koncernen fundet for let til at bringe brødkoncernen fri af det økonomiske tomrum, som i de senere år har tynget.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Stor uenighed om omfanget af sexismesager i restaurationsverdenen

Flere restauranter er begyndt at få øjnene op for sexisme- og chikaneproblemer, men der er grundet få indberettede sager uenighed om, hvor stort problemet i virkeligheden er. ”Bare fordi, der ikke kører nogle sager, betyder det ikke, at der ikke er et problem,” siger talsperson fra 3F.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier