FødevareWatch

Russisk kødkæmpe vil udvide restaurantkoncept

Efter åbningen af de første burgerrestauranter i Rusland i 2015 har kødkoncernen Miratorg fået blod på tanden. Nu skal et franchisekoncept udbredes til hele landet.

Foto: Jan Dago/polfoto

Sammen med jointventurepartneren Novikov Group, lancerede slagterikoncernen Miratorg i 2015 et burgerkoncept under navnet Farsh. Fra start var det planen, at man gennem det fælles selskab kunne styrke salget af premiumkød fra den store Angus-produktion, som Miratorg har i den sydvestlige del af landet, og hvor man årligt producerer 160.000 ton oksekød.

Ifølge Globalmeatnews.com bliver indsatsen efter den første succes i Moskva og Sankt Petersborg nu udvidet, så det bliver muligt at åbne franchiserestauranter i hele landet.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Gartner forventer bedre tilstande til foråret

Fynske Alfred Pedersen & Søn forventer, at de 30 afskedigede medarbejdere og mere normale el- og gaspriser vender tilbage til foråret. Prisen på tomater vil dog stige: "Detailhandlen virker mere nervøs, end vi gør," siger direktøren.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier