Russisk kødkæmpe vil udvide restaurantkoncept

Efter åbningen af de første burgerrestauranter i Rusland i 2015 har kødkoncernen Miratorg fået blod på tanden. Nu skal et franchisekoncept udbredes til hele landet.
Foto: Jan Dago/polfoto
Foto: Jan Dago/polfoto

Sammen med jointventurepartneren Novikov Group, lancerede slagterikoncernen Miratorg i 2015 et burgerkoncept under navnet Farsh. Fra start var det planen, at man gennem det fælles selskab kunne styrke salget af premiumkød fra den store Angus-produktion, som Miratorg har i den sydvestlige del af landet, og hvor man årligt producerer 160.000 ton oksekød.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter