Økologien gør større indhug i danskernes pengepung

Et større udbud og flere penge får danskerne til at lægge flere økologiske varer i indkøbskurven. Især kvinderne er vilde med de økologiske alternativer, viser ny undersøgelse fra Arla.
Foto: Ritzau/Scanpix/Kristian Djurhuus
Foto: Ritzau/Scanpix/Kristian Djurhuus

Det økonomiske råderum og det stadigt voksende økologiske udbud angives som de to primære årsager til, at salget økologiske varer fortsætter med at stige.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også