L&F: Købestærke forbrugere bliver overset

Ifølge en ny analyse, som Landbrug & Fødevarer har fået udarbejdet, overser fødevaresektoren det, som man i analysen kalder de idealistiske forbrugere, der er madinteresserede, købestærke og i høj grad betalingsvillige.

Der kan være en stribe lavhængende frugter at høste for de danske fødevareproducenter, hvis ellers de blot retter blikket i en anden retning end normalt.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også