Slagtervarer mangler gennembruddet på nettet

Aarstiderne og Skagenfood har vist vejen for nethandel med grønsager og fisk, men hvor bliver gourmetkødet af? Ingen slagtere er slået igennem på den salgskanal, og en af de få pionerer inden for nethandel med kød søger nu en partner med power på nettet.
Kølelager.
Kølelager.

Selv om statistikker viser, at danskernes digitale indkøbskurv stadig oftere bliver fyldt af fødevarer, og selv om både Aarstiderne og Skagenfood har vist vejen og nu hører til blandt landets største grøntsags- og fiskehandlere, mangler der et gennembrud på nettet for slagtervarer. Ikke mindst slagtervarer, der kan brandes som højkvalitetsvarer og som gourmetoplevelser.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også