FødevareWatch

Aldi vil lægge krisen bag sig med vegetarprodukter og danske varer

Aldi har på få år tabt milliarder på det danske marked. Nu bruger selskabet enorme summer på at forbedre et slidt butiksnet. Det skal i sidste ende give en overskudsforretning, og her er fokus på nye tendenser en afgørende.

Foto: Thomas Mørch

Fordommene har klæbet til Aldi som bukser mod et ben på en regnvejrsdag.

Gamle, slidte butikker og et tysk koncept, der ikke har været tilpasset det danske marked, har været medvirkende til, at de seneste fem regnskabsår hver gang har givet underskud i den trecifrede millionklasse.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Barkoncern: Branchen er økonomisk underdrejet

I Rekom har man ovenpå onsdagens pressemøde og dertilhørende restriktioner svært ved at forstå, hvorfor det netop er nattelivsbranchen, der skal holde igen. "Det er ikke vores målgruppe - de 18 til 40 årige, der ligger højest i statistikkerne over smittede," siger koncernens politiske direktør.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier