Dansk kødindustri vil skaffe ny arbejdskraft med 'hjerne'-kampagne

Det er småt med mulighederne for at rekruttere arbejdskraft på de danske slagterier, men det skal en ny rekrutteringskampagne forsøge at lave om på.
Foto: Claus Bonnerup/Ritzau Scanpix
Foto: Claus Bonnerup/Ritzau Scanpix

Slidte slagteriarbejdere, der i hårde arbejdsmiljøer strejker, når ikke løn og vilkår passer sammen med deres standpunkt om dagens akkord.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også