FødevareWatch

Dansk kødindustri vil skaffe ny arbejdskraft med 'hjerne'-kampagne

Det er småt med mulighederne for at rekruttere arbejdskraft på de danske slagterier, men det skal en ny rekrutteringskampagne forsøge at lave om på.

Foto: Claus Bonnerup/Ritzau Scanpix

Slidte slagteriarbejdere, der i hårde arbejdsmiljøer strejker, når ikke løn og vilkår passer sammen med deres standpunkt om dagens akkord.

Der kan være langt mellem de positive historier i medierne, når det omhandler jobbeskrivelsen slagterimedaarbejder, men i et forsøg på igen at få flere unge til at tilvælge kødindustrien som arbejdsplads, lancerer den danske kødbranche nu rekrutteringskampagnen Minds Behind Meat.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier