Økologien buldrer ind på tallerknerne i horeca-segmentet

De økologiske råvarer fylder mere og mere på tjenernes tallerkner i landets hoteller, restauranter og cafeer. Sidste år udgjorde øko-omsætningen i foodservice-segmentet mere end to mia. kr., viser helt nye tal.
Foto: PR
Foto: PR

Der er rift om de økologiske produkter og råvarer, og på linje med fremgangen i detailhandlen kommer der også i restaurations- og køkkenmiljøerne stadig flere økologiske varer på menuerne.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også