"Vi var rigtigt tæt på at smide håndklædet i ringen"

DEL 2: En opsagt aftale i 11. time var ved at knække de danske iværksættere bag Norrskyr, der fortsat kæmper for at slå navnet fast i USA. Men ambitionerne er store, og inden året er omme, forventer det lille mejeriselskab at ramme en milepæl på 1000 butikker, der forhandler skyr-produkterne.
Foto: Norrskyr
Foto: Norrskyr

Dette er andet afsnit i artiklen om danske Frederik Høgh-Christensen og Klaus Ravnholt Pedersen, der lever som mejeri-iværksættere i USA. Læs første del af interviewet her.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også