FødevareWatch

"Vi så et hul i markedet, brændte for produktet, og så begyndte vi helt naivt at køre på"

DEL 1: I mere end 500 amerikanske detailbutikker står Norrskyr på mejerihylderne. Bag produktet står to unge danske iværksættere, der for tre år siden kastede sig ud i projektet uden nogen umiddelbare forudsætninger. Siden har de jagtet drømmen, og det har blandt andet medført et særligt bånd til amerikanske amish-bønder.

Foto: Norrskyr

NEW YORK

Det lå ikke lige for, da de to venner Klaus Ravnholt Pedersen og Frederik Høgh-Christensen i sommeren 2015 skød gang i deres fælles økologiske mejerivirksomhed The New Nordic Dairy Co.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier