FødevareWatch

"Vi så et hul i markedet, brændte for produktet, og så begyndte vi helt naivt at køre på"

DEL 1: I mere end 500 amerikanske detailbutikker står Norrskyr på mejerihylderne. Bag produktet står to unge danske iværksættere, der for tre år siden kastede sig ud i projektet uden nogen umiddelbare forudsætninger. Siden har de jagtet drømmen, og det har blandt andet medført et særligt bånd til amerikanske amish-bønder.

Foto: Norrskyr

NEW YORK

Det lå ikke lige for, da de to venner Klaus Ravnholt Pedersen og Frederik Høgh-Christensen i sommeren 2015 skød gang i deres fælles økologiske mejerivirksomhed The New Nordic Dairy Co.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Daloon klar til langt sejt træk på indtjeningen

Der er for første gang i flere år overskud i forårsrulleselskabet. Nu skal der fokus på at skabe mere værdi og erobre marked indenfor blandt andet foodservice, lyder meldingen fra Daloon-direktør.

Palsgaard får lov til at fyre med LPG

En række virksomheder har ansøgt Miljøstyrelsen om lov til at bruge andre energiformer i deres produktion. Styrelsen har nikket til ingrediensvirksomhedens Palsgaards ansøgning.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier