Rapport: Bevidste forbrugere vil styre fødevareindustrien i fremtiden

Tre ud af fire fødevarevirksomheder forventer, at bæredygtighed, økologi og klimavenlighed kommer til at påvirke salget af deres produkter inden for de næste fire-fem år. Det viser en ny undersøgelse fra Teknologisk Institut.
Foto: Colourbox
Foto: Colourbox

I en undersøgelse fra Teknologisk Institut på tværs af 170 ledere fra fødevarevirksomheder svarer tre ud af fire, at bæredygtighed, økologi og klimavenlighed inden for de næste fire-fem år kommer til at påvirke salget af deres produkter.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også