FødevareWatch

Dansk 7-Eleven-chef drømmer om at droppe datomærkningen

Der er masser af innovation på programmet i 7-Elevens danske butikker, og det afspejler sig på hylderne, hvor der prøves meget af. Ikke alt ender som en Palæo-succes, men det er okay, siger direktøren, der har en drøm om, at de friske varer i butikkerne i fremtiden ikke behøver noget datomærke.

I Tokyo findes der omkring 6000 7-Eleven-butikker.

I Danmark findes der 182.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Alefarm Brewing gør klar til fordobling af ølproduktionen

I 2022 skal løftet indfries til Alefarm Brewingss investorer, der postede 27 mio. kr. i bryggeriet i 2020. Og med et toptunet produktionsfacilitet er der intet, der står i vejen for en stor skalering af selskabet, mener stifter og adm. direktør.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier