Forbrugerrådet Tænk: Arla bidrager selv til mytedannelse

Det klinger lidt hult i ørerne hos formand for Forbrugerrådet Tænk, Anja Philip, når Arla på den ene side vil aflive myter på kostområdet, men på den anden side også vil øge salget af proteinholdige produkter.
Foto: JOACHIM ADRIAN/POLFOTO/ARKIV
Foto: JOACHIM ADRIAN/POLFOTO/ARKIV

Omend Arla ifølge Forbrugerrådet Tænks formand, Anja Philip, har en vigitig pointe i, at der florerer for mange myter om kost og kostindtag på nettet, så er hun langt fra positivt stemt omkring mejerikoncernens eget ønske om at øge salget af proteinholdige produkter.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også