Økologisk sats koster på bundlinjen hos Bodenhoff

Millionerne ligger stabilt på toplinjen, men det familiedrevne bageri med det blå logo kæmper med at øge væksten i en branche, hvor kapitalfonde er stærke spillere at have i ryggen. På bunden har et økologisk sats kostet, fortæller direktøren.
Foto: Jens Dreisling/Ritzau Scanpix
Foto: Jens Dreisling/Ritzau Scanpix

Det familiedrevende københavnerbageri, der via syv butikker i hver deres hjørne af hovedstadsområdet, har på resultatfronten været igennem en rutsjetur de senere år.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også