Fastfoodportalen Just Eat modtog flere bestillinger i årets tre første måneder end i samme periode sidste år, og det viser sig på omsætningen, der næsten er vokset med 50 pct. i forhold til samme periode sidste år.
Det skriver selskabet på sin hjemmeside.
Omsætningen landede på 177,4 mio. pund i årets første tre måneder mod 118,9 mio. pund i samme periode sidste år.
I første kvartal af 2018 modtog fastfoodportalen 51,6 mio. bestillinger, det er 32 pct. mere, end selskabet modtog i samme periode sidste år.
I Storbritannien modtog Just Eat 29,7 mio. bestillinger i første kvartal mod 24,0 mio. bestillinger i samme periode sidste år, mens de internationale ordrer voksede 46 pct. til 21,9 mio. bestillinger.
Selskabet fastholder forventningerne til en omsætning mellem 660-700 mio. pund for hele 2018, fremgår det af hjemmesiden.
Finsk pizzakæde forudser flere finske madkoncepter i Danmark
Nyt brødpatent skal give Smartbake succes i måltidskasserne
Dansk takeaway-portal klar til at indtage Europa med ny kapital
Just Eat får stryg på børsen