Just Eat: Flere bestillinger gav markant større omsætning

Fastfoodportalen voksede med næsten 50 pct. i forhold til samme periode sidste år.
Foto: Gorm Olesen
Foto: Gorm Olesen
AF RITZAU FINANS

Fastfoodportalen Just Eat modtog flere bestillinger i årets tre første måneder end i samme periode sidste år, og det viser sig på omsætningen, der næsten er vokset med 50 pct. i forhold til samme periode sidste år.

Det skriver selskabet på sin hjemmeside.

Omsætningen landede på 177,4 mio. pund i årets første tre måneder mod 118,9 mio. pund i samme periode sidste år.

I første kvartal af 2018 modtog fastfoodportalen 51,6 mio. bestillinger, det er 32 pct. mere, end selskabet modtog i samme periode sidste år.

I Storbritannien modtog Just Eat 29,7 mio. bestillinger i første kvartal mod 24,0 mio. bestillinger i samme periode sidste år, mens de internationale ordrer voksede 46 pct. til 21,9 mio. bestillinger.

Selskabet fastholder forventningerne til en omsætning mellem 660-700 mio. pund for hele 2018, fremgår det af hjemmesiden.

Finsk pizzakæde forudser flere finske madkoncepter i Danmark

Nyt brødpatent skal give Smartbake succes i måltidskasserne

Dansk takeaway-portal klar til at indtage Europa med ny kapital

Just Eat får stryg på børsen

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også