Tysk måltidskassekoncern så ny eksplosiv vækst i 2017

Forbrugerne i USA har ligesom de danske taget måltidskasserne på abonnement til sig. En af de mest toneangivende på det globale marked er tyske HelloFresh, som sidste år voksede med 52 pct.
Foto: Hellofresh.
Foto: Hellofresh.

Der er fremgang på flere fronter i den tyske Aarstiderne-pendant Hellofresh, der opererer i folkerige markeder som blandt andet det tyske, amerikanske, britiske og canadiske.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også