Amazon har kig på Aarstiderne-løsning

Meget tyder på, at internetkæmpen Amazon er på vej ind i det amerikanske marked for måltidskasser med et koncept, der til forveksling ligner Aarstidernes.
Amazon-topchef Jeff Bezos kan være på vej ind i markedet for måltidskasser i USA. | Foto: Ted S. Warren/AP/ritzau/arkiv
Amazon-topchef Jeff Bezos kan være på vej ind i markedet for måltidskasser i USA. | Foto: Ted S. Warren/AP/ritzau/arkiv

De to store spillere på det amerikanske marked for måltidskasser, Hellofresh og Blue Apron, kan se frem til massiv konkurrence, hvis Amazon gør alvor af planerne om at hoppe ombord i markedet hvor forbrugerne selv kokkerer de leverede fødevarer færdig.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også