Friskos nye veganske linje har startvanskeligheder

Sidste år ændrede Frisko sin tofulinje til et veganerkoncept for at ramme plet hos det voksende veganersegmentet. Men konceptet har haft svært ved at fange de danske supermarkedskæder, der ikke køber ind i konceptet, siger kategorichef.

Choice er navnet på Friskos veganske islinje, der sidste år blev relanceret i nye klæder, efter forgængeren kaldet Tofuline ikke battede på det danske marked.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også