FødevareWatch

Analyse: Vedblivende potentiale i kødfri forbrugere

Flere danskere vælger at have en kødfri dag, og det er ikke en passerende tendens, vurderer direktør fra analysevirksomheden Aim Create, der har undersøgt den nye gruppe af kødfri forbrugere.

Foto: Ole Lind/Polfoto/Arkiv

Det er i det nye år blevet lettere for danske forbrugere at købe kødfri alternativer i supermarkederne, og ifølge en ny forbrugerundersøgelse fra analysefirmaet Aim Create er det stadig bare begyndelsen.

Ifølge Jesper Mortensen, adm. direktør og partner i Aim Create findes der et stort potentiale i gruppen af kødfri forbrugere, som han forudser vil vokse.  

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier