Analyse: Vedblivende potentiale i kødfri forbrugere

Flere danskere vælger at have en kødfri dag, og det er ikke en passerende tendens, vurderer direktør fra analysevirksomheden Aim Create, der har undersøgt den nye gruppe af kødfri forbrugere.
Foto: Ole Lind/Polfoto/Arkiv
Foto: Ole Lind/Polfoto/Arkiv

Det er i det nye år blevet lettere for danske forbrugere at købe kødfri alternativer i supermarkederne, og ifølge en ny forbrugerundersøgelse fra analysefirmaet Aim Create er det stadig bare begyndelsen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også