Retnemt-direktør: Større marked giver øget fragmentering og nye udfordringer

Markedet for måltidskasser vokser fortsat og er efterhånden nået ud over hele landet. Det giver mulighed for at kapre nye kunder, men samtidig en øget fragmentering der stiller helt nye krav til måltidskasseleverandørerne.

Måltidskasser er for alvor slået igennem hos de danske forbrugere, og det mærker man bl.a. hos Retnemt Måltidskasser. Her har man for andet år i træk leveret en omsætningsvækst på over 50 pct., ligesom at antallet af ugentlige kuverter stiger støt.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også