Aurion-direktør: "Vi bruger specialhandlen som kravlegård for nye produkter"

Selvom den nordjyske mel- og morgenmadsproducent Aurion mærker konkurrencen fra de store dagligvarekæder helt ind i årets omsætning, kommer de ifølge adm. direktør Brian Tholstrup Nybo ikke til at sælge flere af deres egne produkter i supermarkederne.
Foto: SØREN SCHNOOR/Ritzau Scanpix
Foto: SØREN SCHNOOR/Ritzau Scanpix

Konkurrencen fra de store dagligvarekæder har sat sine spor på omsætningen hos Hjørring-baserede Aurion, der sælger sine egne mel- og morgenmadsprodukter til kantiner, store bagerkæder og i mindre specialbutikker.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også