FødevareWatch

Aurion-direktør: "Vi bruger specialhandlen som kravlegård for nye produkter"

Selvom den nordjyske mel- og morgenmadsproducent Aurion mærker konkurrencen fra de store dagligvarekæder helt ind i årets omsætning, kommer de ifølge adm. direktør Brian Tholstrup Nybo ikke til at sælge flere af deres egne produkter i supermarkederne.

Foto: SØREN SCHNOOR/Ritzau Scanpix

Konkurrencen fra de store dagligvarekæder har sat sine spor på omsætningen hos Hjørring-baserede Aurion, der sælger sine egne mel- og morgenmadsprodukter til kantiner, store bagerkæder og i mindre specialbutikker.

"Generelt er supermarkedskæderne begyndt at tage noget af det salg, som er på fødevarer i specialbutikker, og det kan vi selvfølgelig også mærke," siger adm. direktør i Aurion, Brian Tholstrup Nybo.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier