FødevareWatch

Melproducents resultat skrumper for tredje år i træk - glutenfri skal vende det

Mølleriet Aurions bundlinje bliver mindre og mindre samtidig med, at toplinjen stiger og stiger. Det skyldes sats på glutenfri-produkter, tabet af en stor udlandskunde og en øget konkurrence.

Foto: SØREN SCHNOOR/POLFOTO/ARKIV

Det nordjyske mølleri, der leverer mel og brød til specialforretninger som bageriet Brødflov og har et større private label samarbejde med Irma, samt leverancer til foodservicesektoren, går for tredje år i træk tilbage på årsresultatet.

Selskabet lander en bundlinje på 251.000 kr. i 2015/16.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier