Tab af storkunde pressede Aurion-direktør til at øge effektiviteten

En stor udlandskunde sprang fra, og så måtte direktør i mel- og morgenmadsvirksomheden Aurion, Brian Tholstrup Nybo, finde på noget, der kunne holde hjulene i gang. Nu vokser bundlinjen for første gang i tre år, viser et nyt regnskab. 
Efter tabet af en udenlandsk kunde har Aurion effektiviseret produktionen i Hjørring. | Foto: SØREN SCHNOOR/POLFOTO/ARKIV
Efter tabet af en udenlandsk kunde har Aurion effektiviseret produktionen i Hjørring. | Foto: SØREN SCHNOOR/POLFOTO/ARKIV

Hårdere konkurrence på detailmarkedet, tab af en hollandsk storkunde og tilbagegang hos en grossist får omsætningen til at falde hos Hjørring-baserede Aurion, der producerer mel, brød og kornprodukter.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også