Den store mælkekrig: Aktivister rammer Arla, hvor det gør ondt

INDSIGT: Sociale medier er blevet en slagmark, der flytter bundlinjer. Mejerigiganten Arla mærker modstanden fra veganermiljøet, der har været med til at udløse et fald i forbruget af drikkemælk. Men topchef Peder Tuborgh og Arla har et problem. De må ikke forsvare sig.
Foto: KURT JOHANSEN/POLFOTO/ARKIV
Foto: KURT JOHANSEN/POLFOTO/ARKIV
AF NICOLAI BANG

En Søren Huss-plade roterer under nålen på Street Coffees pladespiller, da Ulrik Myrtue kommer til syne bag et par duggede briller i caféens døråbning.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også