FødevareWatch

Den store mælkekrig: Aktivister rammer Arla, hvor det gør ondt

INDSIGT: Sociale medier er blevet en slagmark, der flytter bundlinjer. Mejerigiganten Arla mærker modstanden fra veganermiljøet, der har været med til at udløse et fald i forbruget af drikkemælk. Men topchef Peder Tuborgh og Arla har et problem. De må ikke forsvare sig.

Foto: KURT JOHANSEN/POLFOTO/ARKIV

En Søren Huss-plade roterer under nålen på Street Coffees pladespiller, da Ulrik Myrtue kommer til syne bag et par duggede briller i caféens døråbning.

Han har medbragt sine egne kopper, viser det sig. To kopper i ler, håndformet og håndmalet, som han stiller på disken. Ulrik Myrtue er kunstner.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier