FødevareWatch

Luksustrend i virksomheder og cocktailbølge giver dyr juice store muligheder

To nye aftaler med cateringselskaberne ISS og Compass Group åbner op for et hav af danske koncerner for Frankly Juice. Samtidig er et nyt marked ved at åbne sig i form af cocktailrevolutionen. Direktøren i juiceselskabet kalder det for et "kæmpe, kæmpe marked".

De to ejere af Frankly Juice Christian Bowall (tv) og Christian Seirsen (th). | Foto: Frankly Juice

Juice fra opstartsselskabet Frankly Juice er langt fra de billigste på hylderne i kioskkæden 7-Eleven. Det er et dyrt produkt at lave, og det afspejler sig i prisen. Men med det voksende fokus på kvalitet, økologi og sundhed er der et marked for juiceproducentens koldpressede produkter  og ikke kun i detailhandlen.

Direktør og medejer i det kun tre år gamle selskab Christian Bowall fortæller, at juiceproducenten er oppe på at afsætte halvdelen af sin produktion til private virksomheder – som især er åbne for dyrere og økologiske produkter:

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier