Luksustrend i virksomheder og cocktailbølge giver dyr juice store muligheder

To nye aftaler med cateringselskaberne ISS og Compass Group åbner op for et hav af danske koncerner for Frankly Juice. Samtidig er et nyt marked ved at åbne sig i form af cocktailrevolutionen. Direktøren i juiceselskabet kalder det for et "kæmpe, kæmpe marked".
De to ejere af Frankly Juice Christian Bowall (tv) og Christian Seirsen (th). | Foto: Frankly Juice
De to ejere af Frankly Juice Christian Bowall (tv) og Christian Seirsen (th). | Foto: Frankly Juice

Juice fra opstartsselskabet Frankly Juice er langt fra de billigste på hylderne i kioskkæden 7-Eleven. Det er et dyrt produkt at lave, og det afspejler sig i prisen. Men med det voksende fokus på kvalitet, økologi og sundhed er der et marked for juiceproducentens koldpressede produkter  og ikke kun i detailhandlen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også